onsdag 24 juni 2026

Lydqvist svarar goddagyxskaft på brev efter 33 dagar

Efter att ha funderat i 33 dagar har Skinnskattebergs fullmäktigeordförande Lennart Lydqvist (L) nu svarat på mitt öppna brev. Läs hans svar med mina kommentarer. Svaret på frågorna kan väl bäst karaktäriseras som goddagyxskaft. Mest är svaren av typen "min bedömning var". Men icke ett ord om vad bedömningen grundar sig på. Det är ju just hans omdömesförmåga som det finns anledning att vara tveksam till.

Många fullmäktigeordförande har jag genom årens lopp haft anledning att iaktta, och ingen så i brist av integritet och kompetens som den nuvarande ordföranden i Skinnskatteberg. Men det ska väl bli ändring på den saken.

                                    81 dagar kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar