![]() |
| Bild Sveriges Radio |
"När jag har frågat i kommunstyrelsen efter underlag till beslutet att bygga en ny brandstation i Skinnskatteberg har jag bara fått goddagyxskaftsvar." Det säger ledamoten av fullmäktige och kommunstyrelsen Arne Hjorth (Oberoende) till P4 Västmanland. Lyssna till inslaget.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar