lördag 17 september 2011

Rovdjursskydd

När jag kom ut på bron häromdagen hade någon varit och rivit runt bland skorna. En tugga var dessutom borta från plösen på mina ganska dyra gympadojor. Jag har mina misstankar om vem som varit här. Vi bestämde att när verandan inte är under övervakning ska grinden vara stängd. I morse när jag kom ut för att äta frukost i gryningen hade det hänt igen. Nu var det värre. Nu var de dyra gympadojorna borta! Jag var ganska upprörd ända tills jag kom in igen och upptäckte att Inkan hade tagit in våra dojor. Tack för det!

Nu har jag monterat rovdjursskydd på grinden. Nu ska väl inte Putte Räv ta sig in om han inte har en skruvdragare med sig.

Rovdjursskydd

3 kommentarer:

  1. Kanske var det en varg! :-) Hoppas så, för då kommer jag och intervjuar dig. Många hälsningar, Serena

    SvaraRadera
  2. Hej, du kan in på vår hemsida www.niteeyes.se så har vi en erfarenhetsbaserad lösning utöver dina galler grindar.
    Vänl
    Olle F
    Haninge

    SvaraRadera
  3. Hej, du kan in på vår hemsida www.niteeyes.se så har vi en erfarenhetsbaserad lösning utöver dina galler grindar.
    Vänl
    Olle F
    Haninge

    SvaraRadera