Intresset för
koalitionsbyggandet både i rikspolitiken och på lokal nivå har avtagit något i
november, trots den glade talmannens ord ”nationen börjar bli otålig”. Likväl handlar
fem av de tio inläggen på oktober månads topplista om koalitionsbildningsproblematiken
(4, 5, 6, 7 och 10). I topp har istället seglat upp ett inlägg om
konsumentkooperationens självskadebeteende. Genom att butiker i landsorten
förses med ett smalt och slumpvis sortiment riskerar den kooperativa handeln
att komma i underläge i konkurrensen med privathandeln. Och den som är i
underläge i den konkurrensen är snart utslagen.
Antal besökare var i november 443 (321 i oktober).
Av dessa var 297 (221) unika. Genomsnittligt antal visade sidor per besök var 1,49
(1,54) och genomsnittlig tid per besök var 119 (61) sekunder. Regelbundna
besökare kom från Sverige, USA, Irak, Lettland, Ryssland, Ukraina, Brasilien, Jemen,
Nederländerna, Finland och Norge. Ströbesökare var från Argentina, Chile, Danmark,
Estland, Frankrike, Indien, Italien, Malaysia, Nepal och Tyskland.
De tio mest visade inläggen i november:
1
|
Mot evigheten del 8 (ny)
|
2
|
Stopp! Kom inte hit! (2:a)
|
3
|
|
4
|
|
5
|
|
6
|
|
7
|
|
8
|
|
9
|
|
10
|
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar